شما در حال مشاهده هستید گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ توسط گروه جهادی شهید خدامرادی پایگاه ۱۳ حسینیه اعظم زنجان

گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ توسط گروه جهادی شهید خدامرادی پایگاه ۱۳ حسینیه اعظم زنجان

یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان جمع خدمات ارائه شده به نیازمندان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ توسط گروه جهادی شهید خدامرادی پایگاه ۱۳ حسینیه اعظم زنجان بوده است


از محل کمک های مردمی و حمایت های مسجد حسینیه اعظم زنجان توانستیم در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۹ بسته معیشتی به ارزش ۳۴۹ میلیون تومان و ۱۹۸۸ کیلوگرم گوشت به ارزش ۸۵۶ میلیون تومان از محل ذبح نیابتی حسینیه اعظم زنجان به افراد نیازمند اهدا کنیم.

همچنین با ایجاد سازوکار اهدا لباس درمحل گروه جهادی و کمک مردم، در ۱۹ مرحله ۴۳۰۰ مورد پوشاک،کیف و کفش به افراد نیازمند اهدا گردید.

با هدف کمک به کودکان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان نیازمند به ۹۴ دانش آموز لوازم التحریر و لباس فرم مدرسه و هزینه ثبت نام مدرسه جمعا به مبلغ ۷۱ میلیون تومان اهدا و پرداخت گردید.

در راستای حمایت از خانواده با کمک جمعی از نمازگزاران مسجد حسینیه اعظم زنجان به ۸ خانواده در زمینه جهیزیه، سیسمونی، لوازم خانگی ضروری به ارزش ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.

با توجه گرانی اجاره بها و عدم توانایی بسیاری از خانواده های مجاور در پرداخت اجاره بها و قبوض آب،برق و گاز و کمک به افراد در راه مانده و اسکان آنها در مهمانپذیر،۱۴ خانواده به مبلغ ۱۴ میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان مورد حمایت قرار گرفتند.

جهت تسکین درد و آلام بیماران نیازمند کمک های درمانی اعم از ویزیت، شیرخشک، دارو، سمعک، ترخیض بیمارستان، سونوگرافی، دندانپزشکی، به ۱۳۰ نفر با مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه گردید.

باتوجه به مشکلات مالی خانواده ها و عدم امکان اسباب بازی برای کودکان با کمک خیرین به ۱۵۰ کودک معادل ۳۶ میلیون تومان اسباب بازی اهدا شد.

با اهدا یکی از خیرین در روز اربعین حسینی ۱۳۵ پرس غذای گرم در آشپزخانه مسجد حسینیه اعظم پخت و به نیازمندان به ارزش ۱۰ میلیون تومان اهدا گردید

دیدگاهتان را بنویسید